Steaua Bucuresti - Grasshopper Zurich in play-off-ul Europa League 2010/2011

sâmbătă, 7 august 2010

Distribuie si prietenilor tai acest articol :
Formaţia Steaua va întâlni echipa elveţiană Grasshopper Zurich, în play-off-ul Europa League, conforma tragerii la sorţi de vineri, de la sediul UEFA de la Nyon.S teaua va juca primul meci în deplasare, la 19 august, în timp ce returul se va disputa în 26 august, la Bucureşti.

Clubul elveţian a fost fondat în anul 1886 de un student englez. Grasshopper a câştigat prima ediţie a campionatului elveţian, în 1898, performanţă pe care a mai repetat-o de 26 de ori, ultima dată în 2003. A cucerit de 18 ori Cupa Elveţiei, ultima oară în 1994. Culorile grupării sunt alb şi albastru, iar meciurile de pe teren propriu le dispută pe Stadionul Letzigrund, cu 25.000 de locuri. Grasshopper s-a calificat în Liga Europa (direct în play-off) după ce a ocupat locul trei în campionatul trecut. În acest sezon, echipa din Zurich ocupă locul nouă, penultimul, în clasament, înregistrând în primele trei etape ale campionatului două egaluri şi o înfrângere. Antrenorul echipei este, din vara anului 2009, fostul internaţional elveţian Ciriaco Sforza, care şi-a început cariera de tehnician la FC Lucerna, în 2006. Fostul jucător dinamovist Mihai Tararache a evoluat la Grasshopper între 1998 şi 2004.

Dumitru Dragomir: "Tragerea la sorţi a fost bună pentru Steaua şi Unirea Urziceni. Din punctul meu de vedere se califică sigur, nu o să aibă probleme prea mari cu Grasshopper şi Hajduk Split. Iar Vasluiul e pariul meu. Chiar acum am vorbit cu Porumboiu şi am făcut pariu cu el că se califică în grupe. El nu prea e optimist, dar i-am zis să stea liniştit că merge mai departe. Nu pot să zic pe ce am făcut pariu, dar sigur câştig. Manchester City e echipă tare, e greu să îi elimini. Au jucători de milioane. Mă îndoiesc că Timişoara va putea să meargă mai departe".

Mihai Tararache: "Cred că Steaua are prima şansă la calificare. Ca român, o să ţin cu Steaua, vreau să meargă mai departe. Chiar dacă nu am nicio legătură cu Steaua şi am jucat şi la Grasshopper, ca român aş vrea ca Steaua să se califice. Nu prea mai ştiu ce e pe la Grasshopper acum. Au fost vremuri frumoase cât am jucat acolo, ani frumoşi, campionate câştigate. Am şi eliminat pe Dinamo în Cupa UEFA. Mai am prieteni în Zurich. Mai ţin legătura cu Cabanas. Şi pe Boris Milijanici îl mai ştiu, dar din perioada în care eu jucam acolo, s-au schimbat multe. Pentru noi, românii, totuşi Elveţia nu este un campionat tare".
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu